99 dagar kvar

Hej alla glada! Eddie är sjuk...IGEN så idag har jag varit på jobbet och lämnat över vabbandet till fadern.
Jag tycker så synd om den lille som inte får vara frisk. 3 dagar fick han vara på dagis innan han insjuknade i hög feber och ingen aptit igen...

I fredags så gjorde Eddie sitt första besök hos frisören. Vi har ju själva klippt honom med viss framgång, men nu såg han inte klok ut så det blev en drastisk klippning. Kort som attan blev det och han är så sjukt lik sin lille farbror Anton i Moskva. Måtte det växa ut till sommaren bara, älskar ju hans vitblonda lockiga sommarhår!
Jag hittade frisören på nätet efter tips från min kusin Karolinas man. Genialisk idé att ha ett eget rum till barnen där dom sitter i en bil och kan kolla dvd. Hela rummet var täckt av serifigurer och en stor lekhörna med så mycket leksaker så Eddie inte ville gå hem.  (!!!!!!!)



Satt blixtstilla hela tiden ut, såg ut som han skulle falla i gråt närsom men höll sig och var mycket stolt efteråt.



Stora killen! Ser faktiskt ut som 3 år nu!

Andreas gjorde sig också fin hos frisören då han senare under kvällen skulle ut på krogen med några vänner. Nu när han har hår så behöver ju frisyren underhållas...

Lördagen bestod av promenad, shopping och lugn hemmakväll. Känns som standard nu i väntans tider.

Veckans gravstatus:

Du är i vecka 26.
Du har gått 25 fulla veckor och 5 fulla dagar (v25+5).
Du är i 6:e kalendermånaden.
Du är i 7:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester två.
Beräknat förlossningsdatum Ons 8 jun 2011
Du har 99 dagar kvar till beräknad förlossning.

99 dagar kvar!!! Åh måtte det gå fort. Längtar så till våren och sommaren nu!! Lilla vackra pyret därinne. Du är så efterlängtad ♥ Du boxas med mig varje dag, och ibland klagar jag och beklagar mig över hur det kommer bli när du är 35 veckor och större och boxas så det gör ont....men du får boxas hur mycket du vill. Bara du mår bra! Mitt älskade lilla barn!
På torsdag hade vi inbokat UL för att kolla kön men nu är det avbokat och det får bli en surprise-bebis!

Pojknamn: Charlie
Flicknamn: Juni

På söndag var det dags för barnkalas igen. Det var min vän Sandra's yngsta dotter Tindra som fyllde år.
På väg dit tyckte vi Eddie verkade lite hängig, efter någon timma på kalaset bad Eddie om att få gå hem. Då hade han inte visat intresse för varken glass eller godis. När vi kom hem hade han 39 g feber och ville bara sova...
Hoppas han kryar på sig så han kan gå till dagis på torsdag iallafall.



Födelsedagsflickan Tindra


På söndag åker jag och Natalie till Ullared för lite babyshopping! Kl 07.00 går bilen! Hoppas vi står ut och inte vänder i dörren...

Kram på er

CC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0