Tillbaka- lite tjockare och lite gladare

Hej alla trogna läsare! Tänkte att det var dags att ta upp bloggandet igen. Får se hur länge det blir den här gången :) Har varit inne ett par ggr de senaste månaderna och sett att det har varit inne en del besökare som inte verkar ha gett upp hoppet ;)Vi väntar ju tillökning (BF 8 juni cirka) så det får väl bli en sån där mammablogg nu på riktigt. Min vardag och min graviditetet. Detta är ju som jag har sagt tidigare- min dagbok, så vad jag skriver, känner ,upplever etc är "mitt" och jag skriver vad jag vill.
Har ju iphone nu så nu kan jag ju mobilblogga också!!

Men vad mycket bebisar det kommer nu till våren. Babybooom!! Inga problem att sysselsätta sig till våren känner jag. Seppi & Johannes fick ju lilla Cevin i december! Emma & Bizhan (väntar nr2), Rebecca & Fredrik (sin mycket efterlängtade baby) & Micke & Charlotte väntar alla tillökning i februari. Natalie & Daniel (väntar nr2), Alle & Louise ska ha i juni månad precis som oss.



Kram till er som följer mig♥

CC

Kommentarer
Postat av: Lina

Åh vackra människa va fin du är med din mage!!!!

Älskar er

2011-01-27 @ 17:37:28
Postat av: Lisi

Äntligen är du tillbax :)

2011-01-27 @ 20:00:33
Postat av: Becca S

Har saknat ditt bloggande, bra att du började igen =)kram på dig

2011-01-27 @ 21:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0