Längtar efter bebis

Halo! Nu var det ny vecka och redan tisdag. Helgen var otroligt skön och slapp och den började så bra! Jag fick nämlgen träffa Tuva! Så fin! Har inga ord. Idag ska jag dit igen och förhoppningsvis få hålla henne. Längtar så efter min lilla egna bebbe nu. Undrar så var det är för en liten going därinne??!! 4 månder kvar :)))

Veckans status:
Du är i vecka 23.
Du har gått 22 fulla veckor och 5 fulla dagar (v22+5).
Du är i 5:e kalendermånaden.
Du är i 6:e graviditetsmånaden (lunarmånaden
Du är i trimester två.
Beräknat förlossningsdatum Ons 8 jun 2011
Du har 120 dagar kvar till beräknad förlossning.


På lördagen var jag & Eddie på Ahmeds 2 årskalas **GRATTIS** Superfint ordnat. Tack Jossan för en fin tillställning! Det var clown och ballongdjur,ansiktsmåling, lek och fiskedamm och massa skoj.




På Lördag kväll blev det pizzakoma med Seppi, Johannes och lilla superfina Cevin. Som har växt till sig ordentligt, det går så fort! Försökte kolla lite på Mellofestivalen men kände inte att jag fastnade. Kanske att jag äntligen växt ifrån det!??

Söndagen skulle vi ju ha spenderat med Natalie m. familj men deras lillskrutta hade fått ögoninflammation så det får vänta. Vi begav oss till Åbybadet i vanlig ordning och mös till det.
I söndagskväll fick jag äntligen träffa min hårt arbetande bror Jonte och hans Linda. Tror inte vi setts sen jul så det var på tiden. När vi kom hem kollade vi på favoritserien Solsidan sen somnade min lilla fina prins brevid sitt syskon i mammas mage. Kan inte fatta att jag ska ha 2 små kottar snart. Å vad jag är lycklig!!!!




Ny vecka på jobbet och igår kom min efterlängtade gamla chef Sus tillbaka från sin föräldraledighet. Ska bli spännade att se hur våren blir nu på jobbet när vi är 1 & 1/2 person mindre. Kan bli tufft. Återstår att se. Ska bli skönt att gå hem om ett par månader och nu har jag bestämt att 18 maj blir min sista dag.

Kram på er


CC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0