Alla ♥ dag


Hallo! Jag är så rastlös nuförtiden. Helgen som gick var ju så seg emellanåt. Man kanske borde njuta mer av att inte ha så mycket inplanerat men när man inte har något inplanerat då tycker jag det är döden...
Det har ju varit fantastiskt strålande fint väder(men attans kallt) så det ska man ju inte klaga över. I lördags blev det spontan promenad med STOR-familjen "Asgberg" i glashalkan så jag och Emma fick huka oss en sträcka för att inte slå ihjäl oss. Sen blev det en mumsig semla hos svärmor. Svår årstid att var gravid på nu känner jag- ständig skräck för att halka på magen och att klämma för många semlor så man blir fet :))Annars var vi hemma och segade resten av dagen och kvällen.




Familjen "dubbelvagn" tar sig fram

Söndagen var lika kall men strålande vacker så vi begav oss ut i Billdal för ytterligare en promenad men denna gång med min mor. Blev en tur till stallet och Billdalspark. Det var tydligen fler som var ute promenerade då vi sprang på både Johannes, Seppi, Cevin, Alle & Louise och strax därpå svärmor Agneta och Per-Åke.







Idag är det ALLA ♥ DAG. Puss på er alla mina fina vänner! Jag och mannen skulle passat på att gå ut och ätit lite gött ikväll men Eddie fick feber idag på dagis så Andreas fick åka dit i ilfart och hämta hem den lille. Får väl bli en annan dag istället. Jag och Andreas är extremt dåliga på att skaffa oss egentid och måste bli bättre på det. Speciellt nu när man bara har 1 liten. Känns som att det kommer bli svårare att få ihop barnvakt med 2 kottar.

Jag har sån "gravidhjärna" för tillfället..säger massa konstiga saker. Menar ett ord, men säger ett annat. Fruktansvärt dissträ, känner att jag svävar iväg i tankarna.
Nyss så gick en kollega förbi och sa -"Ses imon" och fick till svar -"AH detsamma".
Vilket var helt fel svar på frågan (på flera sätt)då jag inte ens är här imorgon utan vabbar med den lille sjuke.

Ha en go´ kväll alla!

KÄRLEK

CC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0