2:e februari

Hej alla goingar!

Idag är det onsdag och snart är halva veckan gjord. Ikväll ska jag & Eddie träffa mina fina tjejer, Lina & Bettan och de underbara småtjejerna Dixie & Nellie såklart. Vi ska laga mat och umgås tillsammans, ska bli supermysigt då jag har saknat dem allihop.

Idag kommer nog Tuva till världen. Kan bli en födelsedag idag :) Emmas & Bizhans andra lilla kotte.  Lille Leo ska bli STOREbror! Emma är på förlossningen just nu. Hon blev igångsatt kl 09.00 imorse för hennes vatten hade gått ett dygn tidigare. Hoppas hoppas  hoppas att hon kommer idag så det inte blir en alltför utdragen förlossning för Emsan. Heja EMMA!!! Som vi har väntat på denna lilla flickan!


Emma & jag 15 januari 2011


Puss & kram

CC



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0