Onsdag

Hej och förlåt...känns som jag börjar alla min inlägg med att ursäkta mitt dåliga bloggande men sånt är livet just nu. Kör en resumé av mitt liv från veckan som gick.

På onsdagen fick vi fint besök av Natalie och Nellie som vi inte träffat sen i november. Eddie var överlycklig att få med sig en kompis hem efter dagis. Dom är så söta. Pussas & kramas leker och bråkar å kramas igen. Sötungar! Tack för en mysig eftermiddag/kväll. Det gör vi snart om!









Torsdagen bjöd på en konsert upplevelse. Per-Åkes son fixade in oss på gästlistan på Amanda Jenssen när hon spelade på Brewhouse. Det var ok...inget wow..tyckte alla låtarna lät i stort sett lika. Skönt att jag & Andreas fick komma iväg en stund själva när Eddies snälla farmor ställde upp som barnvakt.

När helgen äntligen kom var jag så slut. Fredagen skrattade jag så jag kissade ner mig åt fantastiskt roliga Solsidan på fyran. Så sjukt rolig serie. Apropå rolig serie så var ju Cougar Town som hade premiär igår helt hysterisk-skitbra. Fick några riktigt goa garvisar.
Andreas var ute och röjde runt på fredagen så jag somnade vid 22 snåret..skönt.
På lördag var det dags för mig & Eddie att gå på loppis hos Rebecca F. Dom har äntligen fått sitt fina radhus i Kärra och sålde lite gamla kläder och inredningsprylar som dom annars tänkt skänka bort. För 150 kr gick jag därifrån med 3 fulla påsar!! Tack fina Becca, längtar efter en inbjudan till ert nya slott snart :) Andreas åkte ut till Hönö fär att hämta vårat nya Blocket fynd i form av en ny säng till Eddie. Jättefin utdragssäng från 50-talet. Perfekt i hans rum. Så nu äntligen fr o m i måndags har han sovit i eget rum. Vissa kanske tycker vi har väntat väl länge med detta, men jag tycker det har kännts så tryggt och bra att ha honom i spjälsängen inne hos oss.



Lördagkväll blev vi bjudna på storslagen middag hos Emma & Bizhan. Bizhan är en grym kock. Det var så gott! Sen försökte vi titta på The Notebook, världens finaste film...men med sällskap av Andreas, Bizhan & André kan det bli svårt att behålla det lite "seriöst" i 2 timmar, tur att det inte var första gången jag såg den för då hade jag fått psykbryt på dem.



Leos mycket försenade present





Nu är det äntligen ordning på tv:n igen efter OS. Det var roligt med så många medaljer och jösses vad jag gapat när medlajerna rasslade in men nu räcker det...för nu...
Fullt upp med serier nu på kvällarna hela långa våren. Ikväll är det säsongspremiär för Greys Anatomy.
Andreas är lagom nöjd...

Väldigt mycket TV snack blev det idag, men bara en sista grej. Nu ska jag moralisera lite här! Vad är det för fel på ett av paren i nya såpan "Drömmen om Italien" (?)som har premiär ikväll. Lämna sin 5 månaders bebis i 10 VECKOR för att vara med i en dokusåpa!!!! Kanske inte skulle skaffat barn i första taget. Blir så upprörd!:(

Tröttast i stan säger tack och hej!

Puss

CC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0