Rom

När jag blev tillsammans med ♥mitt-livs-kärlek♥ Andreas så fick jag en bonus. Inte så liten heller. 2 underbara flickor som har kommit att stå mig så nära. Emma & Seppi. Underbara ♥. Dom ingick liksom i paketet. Hihi.
Den 8-11 april ska vi 3 åka på en mycket efterlängtad weekend. Efter mycket snack hit och dit så blev det till slut destinationen Rom, Italien. Ska bli så kul. Ser framemot resan med stor spänning. Vi kommer bo mitt i centrala Rom och har 3 hela dagar på oss att turista, äta, dansa, shoppa och dricka drinkar.









Puss på er & godnatt

CC


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Gu va kul! "avundsjuk" hehe ses snart! puss

2010-03-11 @ 21:12:11
URL: http://karrafru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0