Trädgårdsinspiration

Jag längtar så till sommaren. Vet inte vad jag ska göra åt mitt sommarsug. Sol som värmer mina kinder och hav som svalkar mina ben. Måtte det bli en braksommar med massor av sol. Har massvis med planer för min baksida.
Har ju jättefin duk, dynor och kuddar men skulle vilja byta ut lite....gärna nya vita utemöbler. Har varit ute på nätet och snott lite bilder för inspiration.

Gärna plantera i gamla lådor alt. stålkrukor

Kolla vad fint!! Tänk om man hade äpplen och andra godsaker i sin trädgård. Drömmen  är ju att ha det så när man flyttar till hus med STOR trädgård.



Fint på bordet

Drömgrej om man bor i hus m. trädgård..eller om man har strandnära


Dessa möbler kan det bli från Jysk.

Fint i en lada



Lyktor ska det bli i mängder

 


Kanske en sån här ovanför bordet från Ikea.


Planteringsbord med.....


 .....egen basilika, timjan mm

Helgen har varit lugn, såg på Melodifestivalfinalen i min ensamhet. Eddie orkade bara en kvart. Andreas var hos sin kollega och badade i isvak och värmde sig i vedeldad i bastu. Jag höll på Darin och Salem in i det sista men man kunde ju inte bli annat än glad åt söta Annas vinst. Sicken lycka!


På söndagen besökte vi Becca, Mathias & barnen i deras nya fina hus i Kärra. Så jäkla imponerad av planlösningen på huset. Perfekt för familj med 2 barn. Bra KÖP!! Dom har målat och gjort jättefint. Så mysig stil. Lantligt med mycket vitt. Det bjöds på god middag och vi passade på att uppvakta Alexandra med en försenad present. Sötnosen har blivit 1 år. Shit vad tiden går. Känn som det var nyss som Becca messade och berättade att hon kommit...




Stora Kevin


Lillan går!!!


Becca lagar gott




Busungar









Popcorn är gött!!

Puss på er

CC


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hej hjärtat!! va fina bilder det blev, mkt fin inspiration till baksidan tycker jag! ;) va va det lycktorna med värmeljusen kosta och kom i från? puss och kram! ses snart igen ;)

2010-03-16 @ 18:00:33
URL: http://karrafru.blogg.se/
Postat av: Cissi

http://vikingland.se/2010/Lykt%20och%20Eldfolder.pdf

kolla in deras folder och gå in på hemsidan för att hitta återförsäljare.http://vikingland.se puss & kram

2010-03-16 @ 23:01:35
URL: http://cecilgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0