Juni

Nu är underbara juni här. Som jag har längtat. Har ni längtat efter mig? Jag vet att det var superlänge sen jag uppdaterade men det finns så mycket att göra på våren så bloggen glöms helt av. Det är så vackert ute så jag blir alldeles matt. Grönt och blomstrande. Om en 2-3 veckor när den största grönskan är över så är det liksom bara vanlig sommar. 
Igår var det min födelsedag. 28 år. Det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig men det blev en mysig födelsedag på hemmaplan. Vi skulle ju träffat min fina Charlotte & Micke och firat vår födelsedag ihop som vi alltid gör. Eddie-älsklingen var tyvärr inte på topp igår och lite febrig så vi sköt på det ett par dagar. GRATTIS Charlotte (och Cissi hihi)



Presenten från min man kunde dock inte vara bättre. Biljetter till oss på PINK Funhouse Carnival på Ullevi den 23 juli. JAAAA!!! Ska bli så najs. ILOVEPINK!



I marsmånad blev jag tillfrågad att vara projketledare för Semcons årliga fest den 5 juni i samband med STCC i Frihamnen. Den här festen har sugit musten ur mig de senaste 2 veckorna. Det har varit sjukt roligt och en utmaning att rodda ihop det här projektet men i ärlighetensnamn med alla motgångar vi haft så är det nu skönt att det är över. Solen strålade under dagen och festen blev trots dålig upplslutning lyckad.


En trött Cissi som till slut får koppla av. Nu dröjer det innan jag jobbar 16 timmarsdag igen....en LÖRDAG..
Det viktigaste av allt som hänt under min frånvaro på bloggen är dock att lilla Nellie Cecilia hunnit bli 1ÅR! Sjukt vad tiden går. Finaste busflickan!




Puss

CC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0