Kallt nytt år

Nytt år och nya utmaningar. 14 minusgrader igår, idag aningen varmare. Det här året ska onekligen bli intressant. Känner mig så tacksam för livet. Ett helt år till har jag fått uppleva med er mina medmänniskor. Man vet aldrig när det tar slut. Därför måste jag bli bättre på att leva i nuet. Jag längtar hela tiden till saker som komma skall. Just nu är våren och kommande sommaren min största fixering....februari kan ju ha massvis att erbjuda jag måste bara ta in det och ta vara på det.

Julen var ju över i ett "nafs" som mor min brukar säga. Det blev lungt och skönt. Alldeles lagom. Firandet hölls som lovat hos min mamma och Eddie var firandets medelpunkt -minst sagt. Han fick på tok för mycket saker. Nästa år får vi minksa lite. Blev för så mycket saker så vi fick dela upp det. Man lär sig, lagom är bäst och han kan ju faktiskt inte leka med allt på en gång.

     

Nyår blev aningen stressigt men fint. 3 rätters styrde vi upp efter mycket om och men, gott blev det iallfall.
Å med så fina människor att fira med kan det inte bli annat. Tack för att ni förgyllde kvällen. Love u all!

     
   

Vi hann även med en underbar & efterlängtad middag hos fina Becca, Mathias, Kevin & Alexandra under lördagen. Det var så gott!! Sista helgen jag kunde unna mig lite. Frånochmed idag blir det nya mat & träningsvanor så man kommer i form igen. Vill verkligen trivas när jag tittar i spegeln igen. Bara att kämpa på.

     

Vi hörs!

Puss

CC


Kommentarer
Postat av: Rebecca FJ

Hej vännen!! tack själva!! sicka fina kort det blev!! hoppas vi ses snart igen!! puss och kram

2010-01-14 @ 20:26:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0