Resumé 2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, massvis...mest saker som man inte gjort för att man inte haft barn.
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Yes, gick ner mina 6 kg som jag skulle/ville.
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Det blev lite bebbar allt! Emma & Bizhan fick busfröet Leo, Mathias & Becca blev förädrar igen till Alexandra. Jossan & R fick fina Ahmed, Lina & Jonas fick sin fina gosiga dotter Nellie, Isabel & Mike fick vackra Alma. Suanne & Nicke fick en till dotter pärlan Ida.
4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, thank god
5. Vilka länder besökte du?
Fan va sjukt...jag var inte utomlands alls...
6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?
Mer pengar i plånboken, vilket är knappast troligt tyvärr
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?
Åh flera datum.... fast vad glad blev jag när Lina ringde mig efter mycket lång väntan och berättade att hon fått en dotter den 31 maj, gud vad jag grät av glädje.
8. Vad var din största framgång 2009?
Att jag axlat mammarollen bättre än jag kunde ana.
9. Största misstaget?
Har inte gjort något större misstag vad jag kan komma på, rätta mig om jag har fel!
10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jo det var ju tån då som halvt gick av i juli...annars inga andra krämpor mer än någon förkylning.
11. Bästa köpet?
Vår bostadsrätt, min vinterjacka
12. Vad spenderade du mest pengar på?
Hemmet & mat
13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Åh det är så mycket...det var ett glädjens år helt enkelt
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?
"Jag får liksom ingen ordning" -Winnerbäck, "Bad Romance & Pokerface"- Lady Gaga "Svennebanan" - Promoe "Ayo Technology"-Milo
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare, livet blir vad du gör det till.
16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat, rest
17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Ältat
18. Hur tillbringade du julen?
Med min älskade familj
19. Blev du kär i år?
Im still in love, snart 4 år♥
20. Hur många one night stands?
Zero...då hade jag inte ff varit kär...
21. Favoritprogram på TV?
Greys Anatomy
22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Dessvärre
23. Bästa boken du läste i år?
Inte haft tid tyvärr...tragiskt att jag föredrar tv..
24. Största musikaliska upptäckten?
Melissa Horn, underbara människa! Fantastisk musik.
25. Något du önskade dig och fick?
En hel del faktiskt
26. Något du önskade dig men inte fick?
En hel del faktiskt ;)
27. Årets bästa film(er)?
Män som hatar kvinnor, Flickan som lekte med elden, Luftslottet som sprängdes
28. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?
Umgicks med min Andreas och Lille Eddiesen och senare på kvällen med Charlotte och hennes Micke (jag och Charlotte fyller år samma dag)
29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
32 miljoner svenska kronor på banken och fred på jorden.
30. Hur skulle du beskriva din stil år 2009?
Trendig as usual.
31. Vad fick dig att må bra?
Min familj och mina vänner och min viktnedgång.
32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Sugen å sugen...men det visade sig att Justin Bobby(The Hills) var en riktig snygging bakom allt skägget
33. Vem saknade du?
Mer tid för mina vänner generellt.
34. De bästa nya människorna du träffade?
Alla bebisar som föddes under året :))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0