Up to date

Hej vänner!
Nu fick jag en stund över för att skriva lite. Bloggen har blivit försummad och bortglömd igen. Ett gott tecken med tanke på att det betyder att jag har haft och göra om kvällarna -och jag gillar att ha och göra!
Livet har varvats med träning, restaurang besök, bio, städning på dagis, möte på banken och givetvis massa lek med min lilla prins! Stora killen blir 2 år om en dryg månad. Vad tiden går...eller åren går lättare sagt.

Andreas har som jag nämnde i förra inlägget befunnit sig i Holland med sin kompisar över helgen och landar på svensk mark ikväll. Eddie var hos sin mormor i fredags och när jag skulle hämta honom i lördags så blev vi kvar till söndag eftermiddag. Mormor följde sedan med på ett efterlängtat bad på Åby.

På söndagkväll blev det tjemiddag Hos Seppi för att fira Alla Hjärtans Dag, utan våra män då dom var i Amsterdam och festade. Seppi hade gjort så fint! Du är så bra gumman på allt du tar dig för!
Glömde utbringa en skål för dig igår gumman så den kommer nu! SKÅL!!! För att du är du och att du är så ambitiös och jag är så stolt över dig för att du nu blivit chef och "living the dream".







Min kavaljer för kvällen


Sahar & Emma




Emma & Louise


Värdinnan




Bus-Leo

Puss
CC




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0