Tack för igår

Dålig uppdatering på bloggen nu igen. Lovar att bättra mig Emma! Andreas och boysen har dragit ner till Holland på en weekend så vi tjejer passade på att gå ut och skaka loss. Välbehövligt och mycket roligt. God middag på Cicero och sen Lounge(s) och Push. Det sistnämnda betalade jag 300 kr för att var på i 5 min. Skitställe och överreklamerat! Kameran lade av innan jag han knäppa några kort men linslus som man är så såg man ju till att posera glatt på vimmelbilder istället. Puss på er darlings för en fin och rolig kväll.

Bilder från www.aveny.se



Fina Seppi & Malin (kolla tjötmorsorna i bakgrunden hahahaha)



Cissi & Emma





Bästa Seppi!!


Nu ska jag försöka överleva denna dagen hemma hos mamma har jag tänkt. Saknar min lilla älskade son så mycket!!

Puss på er

CC


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0