Resfeber

Nu är det vår. Påsken har passerat. I skärtorsdags var det äntligen dags att träffa mina goa tjejer från högstadiet igen. Kontakten har ju varit sporadisk genom åren men det är så roligt att vi fått ihop ett par träffar under ett års tid nu. Hoppas detta kommer funka för fler ggr för det är så mysigt och vi skrattar och har hur skoj som helst. Vi gjorde egen tapas denna gången och träffades hemma hos Linda för att äta den. Nästa gång hoppas jag vi blir ännu fler då flera fick hoppa av pga olika omständigheter. Tack fina ni. Ni är fina vänner allihopa. PUSS









Inte så många bilder :( alla ville inte vara med på bild


Vilken vårdag det var på påskafton. Helt otroligt!
Vi hoppade över firande på landet i Bua och var i Billdal hela långa helgen. Har bara varit hemma och slappat med undantag för middag hos André och Tess på påskaftonskvällen. Lite påskbrasa som exploderade hann vi med också.



Finaste killen





Pyromanerna










Igår led jag nästintill av tristess så den fick stillas med ett besök på Allumköpcenter och lite fönstershopping. Passade även på att växla pengar till Rom. Åker ju på torsdag!!! Sån jäkla resfeber. Vet inte vad det är med mig. Så förväntansfull. Hoppas på fint väder. 19 grader enligt väderrapporten men tyvärr regn på torsdag. Hoppas att det INTE stämmer. Nästa gång jag skriver blir det en reserapport från stora staden.



Glad vår på er alla mina fina vänner!

Puss

CC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0