Maria Montazami

Hon är min nya idol. Det är förvisso kanske inte alltid "plogat hela vägen fram" om man säger så hos Hollywood frugan...men hon är ju störtskön. Jag skrattar ihjäl mig åt denna dumsnälla karaktär. Så sävlig men så rolig att jag skrattar högt. Jag tror inte hon har en aning om sin brilljanta personlighet...



Helgen har varit underbart härlig, fest/kontra/soffläge. Sov ca 3 timmar natten till lördagen. Födelsedagsförfest hos fina Seppi som sedan avslutades på Nivå. Tack för en kul kväll mina vänner :)
Jag kände hur kul jag hade haft när Andreas lämnade över lillen till mig för att ge sig ut på en 30 timmar lång svensexa tidigt på lördag morgon. Tur man har världens underbaraste unge. Det var bara att ta sig i kragen, hans tillvaro går ju trots allt före allt. Min bakis seghet fick pausa. Hade lite skönt häng hemma hos Bettan m. Becca.

Idag var det back to work. Måndagar är måndagar. Kvällen förgylldes av inköp på Ikea.

Natti natti

CC


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0