Lördag

Sitter/halvligger i soffan. Inga konstigheter. Det är så lördagarna ser ut för det mesta i mitt liv nuförtiden. Lördagar är härliga dagar. Nu när lördagen börjar lida mot sitt slut så närmar sig måndags ångesten.
Nä jag måste tänka om...det finns ju dom som inte får uppleva måndag. Nä nu får jag tänka om. Härligt det ska bli med ny vecka, jo å jajjemän det ska det.
Jag säger som jag sa till Becca på lunchen förra veckan -"Man skulle vara inföding och bo i skogen asså..."
Inga måsten, ta dagen som den kommer...relativt bekymmerslöst fast med mer utmaningar. Fixa eget käk, hämta vatten, sitta uppe halva natten och prata med dem man älskar. Inga tider att passa, gå upp när man vaknar (eller barnet vaknar...i mitt fall då).

Söndag imorgon, den dagen bjuder oftast på städning i den här familjen och ett besök i sandlådan, mer spännande än så blir det inte. Båda mina pojkar är sjuka. Snor som rinner, stackars Eddie- Andreas är det mindre synd om. Han är sååååå dåååålig, snudd på handikappad. Så kan det bli när män har en kråka i näsan. Helt hjälplösa.



Världens smartaste barn :)



mini Hugh Hefner, bara scarvsen som fattas



Vi har pratat om att skaffa husdjur, behövs inte. Vi har "fått ett på halsen".
Den här sköna killen dyker upp utanför vårat vardagsrumsfönster med jämna mellanrum.
Jättemysigt.

puss på er

CC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0