Kalas

Hej å hå och lördag igen. Ursäkta pausen men jag har inte haft något bloggsug. Sen har den riktiga vardagen infunnit sig här hemma nu. Lämna och hämta på dagis, handla, laga mat, leka mm mm sen blir det soffläge för hela slanten.

Förra helgen var allt utom lugn. Fredagen började med STOR fest på jobbet-så lyckat. Bröderna Haaks spelade och vi dansade, hoppade, åmade oss och höll på tills svetten forsade. Jag tog dock mitt förnuft till fånga och åkte hem i lagom tid. Helgen var ju långt ifrån färdig festad....

Lördagen blev stillsam med Eddie- lagom till kvällen när han skulle sova gav jag mig ut på nytt äventyr. Fina Emma skulle ju firas. HURRA HURRA HURRA!! GRATTIS!!  Det blev härlig tjejfest som avslutades på Push på Avenyn. Tack ladies för en superkväll (Jossan- tack för ditt generösa bjudande av helrör etc)!












Skönt med oplanerad helg, idag-inga planer. Imorgon-inga planer..... Nu tar vi dagen som den kommer. Det gillar jag. Trött på måsten. Nu ska jag göra frukost till familjen.

Kramar

CC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0