Hos frisören

Halva veckan gjord, skönt. Idag har jag varit och klippt mig. Älskar att bli masserad, tvättad, fönad i håret. Så jäkla avslappnande. Nästan bättre en helkroppsmassage, fast bara nästan. Rana min frisör har slutat så det blev inte som jag hade tänkt då nya frisören inte ville göra som jag ville pga att hon trodde det skulle se slitet ut med för mycket uppklippt...det var bara att lyssna och gilla läget. Hon var en sån där person som pratar med övertygad ton-som man inte vill säga emot. Jag är en riktig mes. Ja, det är jag. När hon lockat/tvinat eller vad det heter så blev det såhär iallafall. Vad tycks? Jag är nöjd.



Har precis kollat Greys Anatomy-säsongspremiär!! Det blir en bra tv-höst. Mycket nya OCH gamla serier som ska följas. På sommaren sätter man knappt på tv:n, då finns det ju så mycket annat som känns viktigare och ska hinnas med.

Imorgon skall jag och min man gå på bio och gå ut och käka på restaurang. Innan Eddie var vi säkert uteätare 1 gång i veckan men sen det lilla barnet-MAMMA ÄLSKAR DIG- kom till världen har vi nog varit på restaurang 5 ggr och  3 av dom har Eddie varit med.
Vi ska se Flickan som lekte med elden, har så höga förväntningar på denna filmen. Första filmen var ju för bra.

Vi hann med en tur upp till "grannarna" idag också. Emma och Bizhan oh världens snuttigsötagoamysfina Leo. Han har blivit så stor den lilla tungviktarn. Kryper fram, skrattar,ställer sig/drar sig upp och tokar. Fan vad det går fort. Känns som alldeles nyss han var en liten pyttunge. 8-snart 9 månader har gått så fort.

Nu ska jag nana. Godnatt mina vänner. See you.


CC


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0