Vabbar

Jag vabbar. För andra gången på 2 veckor har den lille feber. Denna gången har han dock ingen snuva, ingen hosta el. liknande. Önskar så att han kunde prata så han kunde säga om han har ont i halsen eller i huvudet. *suck*

Helgen har bestått av allehanda inköp till hem och hushåll. Vi har gått och lagt oss lika tidigt som pensionärer. I fredags var vi hemma hos Becca och Freddan på lite middag och IDOL, vi gäspade ikapp alla fyra. Eddie var piggast.... Klockan 21.30 gav vi upp och åkte hem. Igår fick vi besök av Andreas mamma Agneta och Per-Åke. Jag bjöd på fiskgratäng och dom berättade om sitt Frankrikeäventyr.

Jo...så var det ju det här med IDOL. Jag fixar inte riktigt hon den där schlager-Camilla. Jag har inget emot schlager men hon är toooo much. Jag skämdes som satan när hon totalt massakerade Leonard Cohen favoriten Halleluja. Hon tog Jons plats, tycker jag.



Lilla mini AL BUNDY



Mina trötta älsklingar


Vi hörs, kram på er.

CC

Kommentarer
Postat av: frida L

fint du fixat med bloggen!! jag håller med dig - schlager camilla borde inte fått en andra chans, PANNKAKA!! hoppas ni mår bra alla tre trots envisa förkylningar. stor kram

2009-10-05 @ 16:21:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0