Back to work

Imorgon skall jag tillbaka till jobbet. Färdig vabbat för den här veckan hoppas jag. Ska bli skönt. Längtar inte ofta till jobbet. Mest för miljöombytet och för den italienska buffén som jag ska få imorgon. Jobbet i säg...not so much.

Idag har jag varit med Eddie på hans hälsokontroll, garderade mig mot mer feber efter vaccinationen och stannade hemma idag med. Hoppas han håller sig frisk och kry nu. Han har ju det så bra på dagis.
Lina och coola Nellie kom förbi och lunchade, promenerade och myste. Vi lyssnade på Lasse Winnerbäcks nya och jag försökte få Eddie på humör genom en liten svängom. Ser så mycket framemot 30 okt. och konserten. Efteråt ska jag och min älskade Lina gå ut och dricka lite vin. Vi har inte varit ute och festat ihop sedan juli 2007. Först var jag gravid/ammade, sen var hon gravid/ammar. Men nu ska det äntligen bli av. Underbart. Längtar.





Världens coolaste tjej


Sweet dreams!

CC


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0