Upplevelsebadet

Sicken härlig helg det blev! Räkor och Idol på fredagen. Middag och utgång på lördag med underbart roligt sällskap. Sen så avslutade vi denna fina helg med ett besök på upplevelsebadetÅbysimhall.
Jag tror aldrig jag har sett Eddie så GLAD och uppspelt. Vi vet ju sen innan att ha älskar att bada. Efter 4 månader på babysim på Hagabadet och ett ständigt badande i havet och barnpool i somras så borde det inte vara allt för spännande tänkte vi. Han var helt TOKIG! Skrek rakt ut av glädje. Skrattade hystersikt när han åkte rutschkana. Han fick inte nog. Jag önskar så att jag hade detta på film eller kort. Helt priceless, så jäkla kul. Sen när vi kom in till duscharna i omklädningsrummet så blev han mållös av alla dessa nakna kroppar. Han bara STIRRADE...helt kolugn. Nä, det här var suveränt. Vi har köpt 10 kort så nu blir det bada i stället på helgerna nu när det inte är så skoj att vara ute i sandlådan.



Ha det hej!

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0