Uggla var är du?

Nästintill varje dag fram till en sorglig dag i oktober har jag läst Magnus Ugglas blogg. Underhållning på hög nivå.
En dag bara slutade han. Inget avsked, inga förklaringar....när jag googlar "magnus uggla slutat blogga" kommer det bara upp gamla artiklar om när han slutade blogga på Aftonbladet i februari 08 för att sedan börja igen på sin egen hemsida.
Jag är orolig för Uggla, vad har hänt... Ingen verkar bry sig... utom jag :( Jag har för lite att göra på jobbet helt enkelt. Jag grubblar så mycket på vad som hänt med bloggen att jag börjar tvivla på om jag har någon arbets moral alls... Snap out of it lixom!!
www.ugglanyheter.blogspot.com



Så en underbar nyhet bland allt det sorgliga.
Igår såg Alma dagens ljus. 2 dagar efter bf. Fantastiskt!! Stort grattis till Bella & Mike. Nu är hon här. Livet blir aldrig mer detsamma. Kram till er ♥


Vi hörs!

CC

Kommentarer
Postat av: Isabel

Tack älskade vän för gratulationen : )Det är helt fantastiskt å omtumlande verkligen. Å vad vacker du är på bilderna!! Lovely, Puss

2009-11-19 @ 14:48:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0