Svinvaccin

Efter mycket trevande fram och tillbaka gick jag och Eddie igår till vårdcentralen för att få svinvaccinet. Nu är det gjort och allt känns bra. Eddie verkar inte ha fått några biverkningar alls, möjligtvis lite temp och jag har bara något som känns som träningsvärk av den sjuka typen...
Måtte nu svinet hålla sig borta till Eddie får nästa kur i januari. Jag HATAR att media stissat upp detta såhär. Jag har vägrat, tvekat, bestämt mig och ångrat mig men nu känns det bra. Gjort är gjort.



Igår fick vi besök av mina älskade flickor Lina & Nellie. Lina klarade sig mindre bra från biverkningar av vaccinet. Hon hade dagen innan åkt på feberfrossa och ond arm hon också :(
Hon är så söt Nellie så man vet inte vad man ska ta sig till. Hon har blivit så stor lilla pärlan. 6 månader snart. Man blir så sugen på en till....farligt ;)



Ikväll blir det Idol med parligan. Älskar att vi vi umgås för att vi genuint tycker om varandra och har skitkul ihop, inte för att vi måste umgås som vissa par gör (ex pga att Andreas är deras vän från början) Ni är bäst! Älskar er!


 I somras på Skansen


Puss & kram

CC





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0