Söndag

Sköna söndag. Min älskade lilla snutt verkar vara på bättringsvägen. Han har nu ätit frukost. Jippi! Det har varit en kamp att få i honom mat sen i torsdags. Hoppas han blir helt bra snart. Man märker att han inte mår något vidare, orkar ingenting. Men oj så gossig han är när han är febrig. Vill gosa HELA tiden, inget som sker för jämnan om ni förstår. Då får man tjata sig till pussar och kramar.



Trötta.....ZZZZzzzzZZZZzzz (igår)

Fredagen var som räknat underbar. Underbar konsert med underbart sällskap i form av en ♥bästis♥ som jag inte kan leva utan. Vi behövde vår årliga dos med Winnerbäck. Skönt. Saknade vissa låtar men i det stora hela så en mycket bra konsert som väntat.
Försökte ta en hyffsad bild men detta var det bästa jag kunde åstadkomma med "skitkameran" när jag redigerat färdigt. Fin han är vår Lasse ♥



Efter konserten gick vi till Vasastan för att släcka törsten. Tack Lina för en mysig kväll som jag saknat. Fy satan vad seg man blev dagen efter dock. Gjorde inte många knop igår.




Kram på er

CC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0