Namnkalas

Hej alla ni ca 30 trogna läsare!!!
Idag är det tisdag och Pink spelar i Globen ikväll-och jag kommer inte vara där*snyft* :(
Fasen ocskå. Hade så gärna velat vara där och se konserten. Har velat fram och tillbaka om jag/vi skulle gå eller inte och nu när jag kollade förra månaden så var ordinarie biljetter slut. Kunde fått biljetter för ca 800 kr st....vilket jag tycker är saftigt. Sen ska man ta sig upp till Stockholm, ordna med barnvakt i 2 dagar mm mm...Nä det gick helt enkelt inte denna gången. Men nästa gång hon står på scen i Sverige MÅSTE jag gå.

I helgen har lilla Nellie Cecilia haft sin namngivning. Jag och Lina gjorde gemensamt goda lasagner på fredagskvällen som det skulle bjudas på under lördagen. Dom hade en enkel namngivning med närmaste vänner och familj precis som önskat. Väldigt fint och personligt. Det var med tårfyllda ögon jag stod och knäppte bilder medans Lina berättade vad och varför hon heter som hon gör. Cecilia- efter mig. Fint♥ Tack Lina & Jonas. Puss!!

    

Lilla sessan       Föräldrarna                                 Min fina Rosa Kille   Felstavad :) men ack så god

KLICKA PÅ BILDERNA FÖR STÖRRE

Hoppas ni har en bra dag!

Kram

CC


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0