Dagisfest

Idag är det grått. Grått och mörkt när jag går till jobbet och grått och mörkt när jag kommer hem...
Jobbar till 16.30 denna veckan vilket är sent för mig. Lovat mig själv att inte sola solarium denna vintern för att vara lite snäll mot min hy men jag vettefan. Det går nog inte. Jag känner att jag måste ha ljus.
Jag är blek som Laban just nu. Gillar inte brun-utan-sol. Tycker det är så kladdigt och man får ju alltid så bleka händer och fula ränder. Den enda som jag tycker är snygg som blekfis är Dita von Teese.



SNYGG BLEKFIS

I lördags var vi på "dagisfest", det var kanon. Vi var 14 st föräldrar som träffades på kooperativet och förberedde, lagade och åt väl tilllagad gourmetmat. Allt var över förväntan. Skrattade ikapp halva natten. Vi och 2 andra par var kvar till sist. Stövlade in hemma vid 03 tiden. Andreas gjorde sin vindebut. Han har länge pratat om att han vill lära sig dricka vin och han fick i sig hela 4 glas under kvällen. Den 23 januari har han bokat in oss på ost och vinprovning på Palace.

Ikväll skall jag och Emma lyfta lite på gymmet. Äntligen är smärtan i armen borta efter sprutan.

Hoppas ni får en härlig vecka.

Kramar

CC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0