Nytt läge

Oj oj oj, nu var det längesen man skrev. Det har kommit lite emellan om man säger så. En flytt som var jobbigare än jag kunde ana men nu så- Jag har kommit hem- Så känns det. Det blev inget Sex & the city liv med karriär och cosmo. Det blev det här- och aldrig har något varit mer rätt. När allt är möjligt är de det enkla jag söker.
Nu har vi bott här i lite mer än 2 veckor och vi har faktiskt kommit i ordning mer än väntat, nu är det detaljer och textilier som fattas. Ska lägga in lite FÖRE & EFTER bilder så småningom.
Inom en månad så har även Emma & Bizhan bliivit Billdalsbor igen och även dom i Skintebo. Ska bli kul att ha dom nära.

Andreas har blivit grillgalen, det ska grillas vid varje tillfälle som ges. Sötnöt! Han är så glad och det är så härligt att se honom så lycklig. Själv passar jag på att njuta av min sista tid som mammaledig. 1 juni börjar jobbet igen. Det är  med lite blandade känslor jag återgår till repan. Jag hade sökt en annan tjänst som jag dessvärre inte fick chansen på men  nu får man blicka framåt och se till och göra det bästa av det. Känns som man skall vara glad att  man har ett jobb att gå till :)
Imorgon ska jag få träffa Bettan igen, längesen nu som jag såg min älskade vän. Hon har varit i  Indien och surrat i en månad. Blir lite shopping inför Andreas b-day på onsdag också.

Slänger ute lite bilder nedan från senaste tiden.

Puss på er så hörs vi inom en snar framtid igen.

CC

PÅ FEST HOS JENNY

LILLE SNUTT HAR STÅTT PÅ NÄSAN :(

NJUTER I DET FINA VÄDRET


Kommentarer
Postat av: Rebecca

heh cissi! tack för kommentaren på min blogg! =)

det verkade som att det inte blev något på lördagen =(.. e jätte nyfiken på er nya lya! och hoppas på att vi ses snart!! vad fina bilder du lagt ut! jätte vackert kort på dig och lager!!!!

hoppas allt är bra! och att vi kan ses snart igen! kramar Rebecca

2009-05-05 @ 10:58:51
URL: http://rebeccafireblad.blogg.se/
Postat av: karoline

kul att ni trivs så bra i billdal =) Ska bli roligt med bilder från lägenheten. Vi syns säkert i sommar. Vi är ju ute en del i skintebo. Ha det fint! kram Karoline& Julius

2009-05-06 @ 07:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0