Lovar du ...

Hittade detta på en annan blogg.I brist på annat när man är sjuk så....

Lovar du att vara ärlig? Ja

Du heter: Cecilia Helena

Smeknamn:  Cissi

Låt som när du är ledsen sörjer till? Ah...svårt...Lars Winnerbäck har ju många fina

Beroende av: Min fina son Eddie, Andreas och världens bästa Lina och just det- FACEBOOK på senare tid, skäms..

Vad tror folk om dig?: Att jag är sur, kaxig och eventuellt självupptagen. Hört det flera ggr att folk tycker jag ser så sur ut. hmmm måste le oftare. Dom som känner mig har dock en helt annan bild hoppas jag.

Stämmer det?: Kanske varit lite för kaxig i yngre dar men inte nu längre
Vad får du oftast komplimanger för?: Mina läppar och mitt hår
Vad säger du för att imponera på någon?: Inte min grej

Hur imponerar man på dig?: Folk som går sin egen väg och står för vem dom är och vad dom tycker. Roliga typer med mycket humor

Brukar du skratta för dig själv?: Det händer

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Men vi kanske kan ses på torsdag eller fredag?"

Var bor du?: I Göteborg, Masthuggstorget, flyttar till Billdal i april

Trivs du där?: Jo, men med förhoppning om att trivas ännu bättre i Billdal

Äger du några converse: Ja 3 par

Sprit, cider, vin eller öl: Cider och vin

Brukar du bli för full: Det har väl hänt en eller sisådär tio ggr :)

Vad har du för mobil operatör: Telenor

Är du allergisk mot något: Nej

Har du haft sex idag: Haha, nej

Hur svarar du i mobilen: "Ah det är Cissi

Vem ringde du senast?: Älskling

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att han skulle fixa hämt mat idag

Antal timmar sömn inatt: Ca 7 timmar

Sov du ensam: Nej med min älskling ♥

Brukar du komma i tid: Ja oftast men sämre sen jag blev ihop med tidsoptimisten Andreas"jag hinner"Lager och sen Eddie kom till världen

När mår du bra: När jag får vara med de jag älskar

När blev du fotad senast: I fredags

Hur känner du dig nu: Snorig och allmänt nedsatt

Vanligaste färg på dina kläder: Svart
Vad tycker du om fötter: Inget vidare

Vad saknar du: Sol och bad

Hade du en bra kväll igår:  Hemmakväll i vanlig ordning

Favorit dryck på morgonen: Brämhults apelsinjuie

Rakar du benen: Ja

När brukar du oftast gå och lägga dig: Vid 22-23tiden

Är du blyg?: Nej, inte längre

Sysslar du med någon idrott: Nej

Vill du hellre ha mail än brev: Jo på ett sätt men ett brev är nästan bättre för det är mer oväntat
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja

Har du spytt offentligt: Nej

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag:  Utnyttja att vara man till fullo och dess eventuella fördelar

Är du nöjd med ditt liv: Ja mycket
Är du bortskämd:  Ja det får man väl säga, jag är bortskämd med kärlek av alla dess slag men jag tar inget för givet
Vad gör du i morgon: Är förhoppningsvis frisk och lapar sol på nåt café i Linnéstan

Vad är det värsta du vet?: Kapitalister, människor som går igång på att förnedra och utöva makt över andra. När barn och djur far illa.

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?: Too much, tycker Andreas

Vilken kändis tycker du är en bra förebild?: Finns det sådana

Vad längtar du till?:  Sommaren och att få inreda vår nya lägenhet

Har du bra vänner och äkta vänskap?:  Oh ja ♥

Vad använder du för shampoo?: Elvital eller Head and shoulders

Vad är det finaste du fått? Eddie

En speciell dag du minns: Eddies födelse och första gången jag och Andreas "förenades" i en kyss

Hur gammal är du: 26- fyller 27 i juni

Tycker du om någon just nu: Oh ja

Du samlar på: -

Gröna eller röda äppeln: Röda

Vem ringer du när du är arg/ledsen:  Lina

Gillar du golf: Nej tack

Vilken tid gick du upp idag: 6 nångång

Har du sovit i din egna säng inatt: Ja

Har du strumpor på dig nu: Nej

Är det okej att gråta: Tror att det är nyttigt gråta ibland

När grät du senast: Igår

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Köpa ny möbler, inredning etc, resa och köpa en bil- Mustang till Andreas

Bär du glasögon eller linser: Nej

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej

När går du upp ur sängen en helgmorgon: Helgmorgon, typ sovmorgon eller? Finns inte när man har en ett-åring tyvärr

Har du piercing: Hål i öronen.

Vill du gifta dig: Mycket gärna♥ Nån som vill betala?

Vill du ha barn: Har en son men skulle gärna vilja ha ett till

Solar du ofta: Nja, blir solarie ibland men inte lika ofta som förr

Är du bra på att laga mat: Jag är intresserad av matlagning så därför tror jag nog att jag är bra

Är du flygrädd: Nej

Hur vig är du: Inte alls

Är du musikalisk?: I wish

Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten

Vilken är din favoritglass: Vanilj

Tror du på ett liv efter döden: Nix, men jag hoppas

Tycker du om sushi: Love sushi

Vad äter du helst när du ser på film: Popcorn

Bor dina föräldrar tillsammans: Nej

Har du tandläkarskräck: Nej

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Morgonmänniska

Vilken ögonfärg har du: Gröna/bruna

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja dessvärre
Biter du på naglarna: Ibland

Röker du: Nej, inte längre. Så nöjd med det

Hur ofta tränar/motionerar du: Varannan dag ungefär

Senaste låt du hörde: Minns fan inte...måste lyssna mer på musik


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0