Solen bedrar

Tjihooo, sol, sol,sol.
När jag och Eddie skulle gå ut i förmiddags så trodde jag att det skullle vara betydligt skönare än vad det faktiskt var...det blåste snålt och mina händer blev iskalla efter bara någon minut. Slutsats. Det är inte vår ännu, det är alltså fortfarande vinter. Den starkt skinande solen spelar mig alltså ett spratt. Nu vill jag ha riktig vår. Tack.

Min son skötte sig som vanligt exemplariskt  idag vid hälsokontrollen på BVC. Han ger inte ens ifrån sig ett pip när han får vaccinationssprutan. Liten men tuff, för liten är han...endast 74,5 cm lång men alldeles perfekt ändå.

Idag har jag tänkt mycket på Eddies nya rum.Jag har fastnat för TINY by Karin Mannerstål.  Jag kommer köpa så mycket av det som vi har råd med till hans lilla mini rum. Så fint.



Godnatt vänner

CC

Kommentarer
Postat av: Rebecca

hej cissi!

Ska bli kul att se er idag! =)

tycker också om den serien.. men den e så himla dyr bara! mattan kostar 1000kr om jag har kollat rätt! ska bli kul att se hur ni kommer bo sedan när det bli dags!kramar på er!

2009-03-20 @ 10:16:37
URL: http://rebeccafireblad.blogg.se/
Postat av: Cissi

Jag vet! dyrt men fint, mattan kostar 2800...så den har jag redan glömt, men dom små andra sakerna vill jag att han ska få..ska bara övertala A.



kram

2009-03-20 @ 10:25:43
URL: http://cecilgirl.blogg.se/
Postat av: Rebecca

oj, det var mer än vad jag kom ihåg då! hehe.. tack så jätte mycket för fina presenter! mnga kramar från oss

2009-03-20 @ 19:22:14
URL: http://rebeccafireblad.blogg.se/
Postat av: Karoline

Det finns en jätte fin rullgardin från mairo med tiny. Kolla på frapp.se =)



kram Karoline & Julius

2009-03-21 @ 07:06:01
Postat av: Linda & Leo

brukar kika i din blogg ibland, men inte skrivt =) men gud va snygga mattor vill ha till sonen!!

2009-04-04 @ 21:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0