Tisdag

JAG ÄR FRISK! Så skönt. Hatar förkylning och rinnande näsa. Blääää. Mammaledig+sjukt barn+sjuk själv= fånge i sitt eget hem! Det var sol nästan hela förra veckan....ni förstår själva ångesten.

I söndags hade vi kalas för Eddie. Många fina människor som kom - tack allihopa för superfina presenter! Otroligt glad att lille grisen inom en månad kommer ha ett eget rum. Sååå liten och sååå mycket leksaker. Hur ska det sluta?
Så skönt att få träffa Lina igen också, hemkommen från Thailand med en jättefin stor brun bebismage.PUSS på dig.

         

KLICKA PÅ BILDERNA FÖR STÖRRE

Nu skall jag ställa mig vid spisen och göra hemmagjorda köttbullar med fullkornsris, tomatsås m. basilika och stor god sallad. Nyttig fortfarande trots att jag nu nått målvikten på 55 kg.  Nyttigt är gott. Ska inte gå ner mer nu. Bara träna mer så jag blir lite fastare. Beach 2009 är inte lika ångestladdat som 2008 var. Fy katten vad man såg ut.

Bettan- Hoppas du får en underbar resa. Kommer sakna dig. Ses när du kommer hem min lilla pepparkaka.

Kramar

CC


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hej! Ville bara säga att det var du som gav mig idèn till min blogg. Läste din och tyckte det verkade vara ett bra sätt. Sen berättade även Becca att du hade blivit smal så då vet jag ju att det funkar=) Har du något bra tips? Hälsningar Alexandra

2009-03-31 @ 22:07:01
URL: http://sporrebloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0