Rökfritt

Efter en askul kväll igår så vet jag att även fast jag kalasdricker så är det garanterat färdig rökt för min del nu. Jag har ju varit rökfri sen augusti -07 och det har inte varit några problem, trodde dock igår en stund att jag var sugen och fick en cigg i handen, men fy fan va äckligt det var och ingen är gladare än jag.

Kvällen var suverän.Började på www.restaurangmanana.se , finfin mat, älskar tapas. 3 av oss begav oss sedan bort till "parkan". Där shotsen tog över hela kvällen...så att säg.. dans blev det.  Lady Gaga m. Pokerface på dansgolvet och jag är 18 igen och fular mig som om det inte fanns någon morgondag, tacka vet jag Resorb som räddar från dagen-efter-fosterställning-spya.

  
KLICKA PÅ BILDERNA FÖR STÖRRE

Fan vad det är viktigt att bara få va alltså. Jag tror garanterat man är en bättre mamma om man unnar sig lite gött ibland. (kanske inte Tabita style då, men ändå) Det funkar inte att  sitta hemma och uggla jämt, tycker synd om dom som har mammarollen som "arbete" i flera år. Att bli mamma är det bästa som hänt mig, men jag har sagt det tidigare och jag säger det igen, livet börjar när man skaffar barn-det slutar inte. Tycker det är läskigt med människor som byter ut hela sitt liv. Tragiskt den dagen då dom vaknar och är bittra och undrar-va fan hände? Man är ingen supermorsa för att man är hemma med sitt/sina barn jämt, snarare tvärtom.
I mitt fall har jag en alldelels förträfflig pappa till min son och att inte "våga" lämna min son ensam med honom ibland tycker jag är att tvivla på hans förmåga. Jag förespråkar pappaledighet starkt. Mycket viktigt.

Nu ska jag slagga snart, behöver min skönhetssömn, som sjutton.

Saknar min fina Lina som är på PHI PHI, önskar vi var där med er. Oj vad vi ska kramas när du kommer hem.

Natt natti

CC


Kommentarer
Postat av: Sandra

Tabita är en grym mamma egentligen! Hon låtsas inte!

2009-03-30 @ 11:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0