Bugaboo Cameleon


 Familjen Klum/Seal har den...

.....och familjen Stefani/Rossdale

Chris Martin & Gwyneth Paltrow oxå

Naomi Watts likaså

Flummiga Helena Bonham Carter med

och så VI då såklart! "Familjen trendig"....hehe
Faktum är att denna vagnen är den bästa HELT klart, LOVE IT. Snygg och underbar att köra. Vi har den i denim och sandfärgat tyg men nu är jag sugen på att förändra cameleonten....
Andreas vill nu ha Paul Frank designen, och det kan ju bli hur coolt som helst men jag funderar på att bara ändra den till röd eller kanske svart. hmmm får se vad plånboken tillåter.


Nu rinner snoret i både min och lillemans näsa. Har larmat Bettan så hon vet läget när vi klampar in hemma hos dom på middag ikväll. Ska bli så mysigt. Bettans Patrik är kock så jag anar att det vankas något utöver det vanliga.

So long!

CC


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Och jag med!! hehehe... har aldrig älskat en vagn som jag gör nu!! ändå har man typ haft 4 innan denna! och alla innan var skit! denn har ju allt!! nu får du uppgradera mig på mailen vart man kan hitta dessa fräkisar till tillbehör till vagnen!

och hoppas inte för allt i världen att det var JAG som smittade ner stackars er! FÖRLÅT i så fall!!!

kraaaaaaaaaaaaaam

2009-03-25 @ 21:52:58
URL: http://rebeccafireblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0