1 år

Igår fyllde vår älskling 1 år. Lille skrutten. Vi ska ha lite kalas nästa söndag så det blev bara lite tårta med mormor och farmor igår. På morgonen överöstes lillen av presenter i sängen. Han fick bl a en dammsugare för barn, skit söt. Han gillar att städa som mor sin- så fort dammsugaren åker fram här hemma så bli han överlycklig och ska hjälpa till. Tyckte det var läge att han fick en egen. Innan vi åkte hem för att bara ha en soft hemmakväll passade busfröet på att spruta ner hela sig själv med en vattenflaska. Han är en  liten jäkel på bus, inte konstigt att jag sprungit av mig 1 kg till när jag jagar honom överallt.  Vi tittade på Slumdog Millionaire igår efter lillen däckat och jag måste säga att den var faktiskt sjukt bra. Vill dock aldrig åka till Indien efter att ha sett filmen (sorry Bettan), vill inte dra alla över en kamm men indier verkar vara så hårda och okänsliga....

     
 

Övriga helgen var jättebra den med. I fredags eftermiddag fick vi träffa Mathias & Beccas lilla prinsessa Alexandra. vacker! Grattis igen! Efteråt drog vi till Freddan och Rebecca för lite god mat. Tack så mycket det var suveränt. Nästa gång ställer vi bilen så det blir lite mer fin dryck. Lördagen ägnades åt städning och handling och annat sånt där obliagtoriskt kan man säg...

Jag, Alexandra & Kevin


Mina killar

Ciao ciao

CC


Kommentarer
Postat av: Rebecca

så söt!! Grattis eddie igen! ses ju på söndag! kraaaam

2009-03-25 @ 21:50:29
URL: http://rebeccafireblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0