Vikten av att gå ner=vikten (?)

Då ska vi se. Imorse när jag vägde mig hade det inte hänt så mycket  eller rättare sagt inget som man ens behöver nämna men jag gör det. 100 g. Det var det som runnit av min kropp -hela 100 g. Hade jag gått på toa innan så hade jag säkert gått ner mer enligt vågen, så obetydliga är dessa 100 g. Ligger alltså på 58,5 nu. Det var nog en hel del vätska som gjorde att jag gick ner så mycket första veckan. Minskat intag av kolhydrater bör ju vara  en stor faktor då kolhydrater binder vätska. Sen har jag ju tränat dom senaste 2 veckorna vilket säkert gjort (eller rättare sagt FÖRHOPPNINGSVIS) gjort att det kommit lite ökad muskelmassa på mina numera förtvinade muskler. Well, well! Kampen fortsätter och jag hoppas på bättre resultat nästa fredag. Huvudsaken är att jag mår lite bättre - 3 kilo och det gör jag och jag vet att jag kommer klara det. Jag måste klara det.


SMAL &  NYKÄR SOMMAREN -06 MED MIN ÄLSKADE ANDREAS

Godnatt

CC


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0