Slut på det goda

Nytt år-nytt (hälso)liv! Imorgon börjar kampen mot kilorna. Paulún är mannen som ska hjälpa mig nå målet. Jag har läst boken, allt är hans fel om detta skulle skita sig. Man skall alltid ha en syndabock-liksom bara "just in case".

Nu jävlar alltså! Imorgon är det jag som tar en powerwalk i ottan à la Linda Rosing.
Jag är laddad och har lagt upp en träningsplan som inkluderar träning 5 dagar i veckan på ett eller annat sätt.
Inga sötsaker och ett minskat intag av kolhydrater.
Nån som ska hänga på? Nån som har något som dallrar onödigt mycket som skulle vara fint att bli av med!?

År 2008 var ett bra år. Ett mycket bra år. Ett av dom absolut bästa på många sätt. Lilla gosegrisen nr 1 kom ju till världen och aldrig förr har jag varit så lycklig.
Nyårsafton gick i lugnets tecken. Mysig middag hos Mathias & Becca, massa god mat och god dryck. Tackar för detta!

På nyår ska man vara fin. Oavsett vad man ska göra-det tyckte jag och krängde på mig denna ljuvliga festblåsa från H&M!
Slänger in lite andra bilder från gårdagens "kalas" och återkommer imorgon hur min första dag gick som hälsonörd.
     
KLICKA PÅ BILDERNA FÖR STÖRRE

GOTT NYTT ÅR -DET KAN BARA BLI BÄTTRE......

KRAMAR

CC

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Tack själva!! Lycka till nu cissi!! det är bara bita i.. =) fina bilder från nyår!! kramisar

2009-01-05 @ 15:49:19
URL: http://rebeccafireblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0