Segt

Idag har det varit segt. Haft noll lust till nånting. Märkligt hur vissa dagar ter sig. Imorgon måste jag träna (2 pass).
Skall försöka göra något vettigt med Eddie på eftermiddagen också. Får lite dåligt samvete när han får vara inne hela dagen. - skärpning nu Cissi!

Gosigaste bebisen. Mamma älskar dig mest!

Igår var det full rulle. Först var det premiär för Eddies rytmikkurs. Varit lite skeptisk till sånt där "slå-på-saker och sjunga ramsor"  tjosan men Eddie verkar gilla det och det gör även att man har något inplanerat varje vecka. Efteråt bar det av till Wille & min kusin Alex fotostudio för lite plåtning. Jag och Eddie skulle vara med på en av bilderna. Bilden är till en vernissage/utställning om otrohet som kommer köras i samband med Göteborgs filmfestival.

Kollar just nu på Made in Sweden på fyran. Den där Desmond Child verkar ju inte riktigt vettig. Jävla strop. På ettan går dokumentären  Solen i ögonen-en dokumentär om Lars Winnerbäck. Hade såklart suttit klistrad om det inte hade varit för att jag har DVD:n som jag fick av världens bästa Lina i julklapp.Tack igen stumpan!

Nu blir det snart sängen. Måste var utvilad inför morgondagen. Denna lilla flaska kan jag rekommendera-ögonkräm.
Man blir ju 27 i år så det är dags för anti-rynk nu. Skall även motverka mörka ringar under ögonen. Det ska börjas i tid.
BIOTHERM AGE FITNESS 2 Yeux

Ingen mirakelkräm kanske men denna i kombination med lite concealer (och sömn) blir det helt ok och man ser inte ut som en trött småbarnsmorsa. Skönt att man numera får sova lite mer sammanhängande efter 9 månader av avbruten sömn.Tack Eddie....mamma är väldigt tacksam.

Kram på er

CC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0