Saknar

Saknar min Andreas. Älskar dig älskling. För andra veckan i rad jobbar han i Strömstad. Vill ha honom hemma.  Nära mig. Det är nog trots allt jobbigare för honom som måste vara borta.  Att inte få träffa Eddie på flera dagar....

Nu ska jag sätta mig och fixa inbjudningskort till Eddies 1-års kalas.
Tror det får bli några från www.vistaprint.se dom hade massor att välja mellan.

Igår fick vi träffa lilla LEO för första gången. Underbart söt! Hoppas jag får träffa honom snart igen. Konstigt hur fort man glömmer att dom varit så små. Eddie är en gigantisk bebis jämfört med Leo. Fan vad skoj vi ska ha til sommaren. Massa familjegrejer får det bli. Längtar.

KRAMAR

CC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0