Lagstiftning för amning?

Jag har till och från följt Katrin Zytomierskas( fd.Schulman) blogg. Hon har varit rubbad hela tiden. Inget konstigt med det. Hon är knäpp och visst det får man ju vara men nu gick hon allt lite för långt. Man kan inte uttala sig om amning om man aldrig har ammat... eller framförallt inte om man inte ens fött barn. Alla har rätt till en åsikt. Visst, men när man jämför amning med incest har man gått för långt. Hon tycker att man bör införa en lagstiftning för att man som kvinna inte ska få amma sitt barn efter det  fyllt 6 månader.Fan alltså. Borde kanske inte bry mig så mycket vad fanskapet säger men... det där med lagstiftning låter ju helt absurt. I mitt fall kunde jag inte sluta amma pga att min son flaskvägrade och inte visade intresse för vanlig mat förrän vid ca 8-9 månaders ålder. Skulle jag då straffas på nåt sätt för att jag gett honom den enda födan han accepterat??? 


Natti natti

CC

Kommentarer
Postat av: Rebecca

haha hon är ju heeeelt stöööörd!!

Fy fan va hon kommer få igen när hon får egna barn sedan! först då kommer det gå upp för henne hur jävla störd hon är!

Fast förresten vem vill ha barn med en såpass blåst och fruktanskvärt sjuk människa!

bry dig inte cissi! puss

2009-01-25 @ 09:37:34
URL: http://rebeccafireblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0