Girls

Mina flickor var precis här. Dvs Lina & Elisabeth. Längesen vi träffades alla 3 nu. Tack för att ni förgyllde min kväll. Älskar er. Ja just det.....Jag tror det ligger en liten flicka i Linas mage....

LINA, CISSI & ELISABETH -06

Idag var vi på rytmik igen. Eddie verkar gilla det skarpt och jag tycker det är skönt att träffa lite andra mammor och prata lite barnsnack.
Det är skönt att snacka med folk som är i samma situation och höra hur dom gör i olika frågor gällande sina småttingar.
Dessutom har jag fått med mig en gammal skolkamrat Karoline så det är kul att få träffa henne och hennes underbara Julius på tisdagarna också.

Måste lägga mig i sängen snart, måste bli bättre på att lägga mig i tid. Har några sköna magasin att läsa ikväll också.
Nä nu blir det sängen. Fan att det ska va så svårt.Lägg dig nu CISSI!!

Natti Natti

CC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0