Changeling

Var på bio igår med min Lina. Vi såg Changeling(=bortbyting).
Efter filmen så kände jag inte först att jag sett en fantastisk film... jag var först tvungen att smälta den. När jag senare kom hem började jag gråta. (Detta var mycket weird) Filmen följde med mig i tankarna hela kvällen, natten och hela dagen idag. Nu kan jag säga att denna film är nog bland det bästa jag sett. Angelina Jolie är värd en Oscar för sin prestation som den hårt kämpande modern Christine. Vilket skådespeleri! Det känslosamma sätt som hon gestaltar denna starka kvinna som bara vill få återse sin son...Starkare scener av en moder som kämpar för sin avkomma kommer vi nog aldrig mer få se. Snacka om att man blivit (ännu mer) blödig sen lilleman kom till världen. Toppbetyg blr det till denna film -det blir 5 CCCCC.



Idag var det ju dags för vägning igen. 58,3. Händer inte mycket på vågen just nu. Funderar på att börja mäta mig runt kroppen istället. Men jag känner mig mycket mindre vilket är huvudsaken. 3 kilo kvar till matchvikt. Det är inga problem det här. Det löser jag. Laxeringsmedel kanske? hehe

Undrar hur det går för Becca F? Hon ska ju få en flicka nästa vecka. Om du läser detta Becca....Är det på gång?
Kram på dig. Snart har du din lilla sessa hos dig.

Ha det alla ni som läser min blogg & tack för att ni gör det :)

Puss

CC


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hej tjejen!! Åh skulle också vilja se filmen! har hört att den är gripande!! får se om jag hinner se den innan prinsessan ploppar ut! än, har det ju tyvärr inte hänt något.. bara små förvärkar som inte varar mer än ½ timme på nätterna.. annars mår jag prima, dagarna är långa och tunga men nätterna är lätta och sköna!! så frustrerande! :P men men.. snart kommer hon väl! =) allt bra med er? kramar till dig från mig!

2009-01-31 @ 23:41:27
URL: http://rebeccafireblad.blogg.se/
Postat av: C

Ja visst har man blivit mer blödig sen man fick barn!! Känner igen det där. Får kolla in filmen.. Tack för tipset.

2009-02-02 @ 14:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0