Vi vann!!!!

VI VANN BUDGIVNINGEN! Skrev köpekontrakt idag.
I april går flyttllasset till Billdal, närmare bestämt Skintebo där både jag och Andreas är "born and raised".
Hade någon frågat mig om jag skulle kunna flytta tillbaka för några år sedan så hade svaret förmodligen blivit -ALDRIG!!
Men nu har jag själv familj och jag vet ju själv vilken nice uppväxt jag hade i denna idylliska dal. Numera även kallad "skiljebo" el. "skilsmässodalen" då jag och mina jämnårigas föräldrar hade svårt att hålla ihop. Kanske en generationsgrej- eller vem vet de kanske är dömt att misslyckas om man flyttar dit?! Vettefan. Något som jag däremot vet är att jag är glad att det blev denna lyan. Den passar oss perfekt.

Denna veckan har gått så snabbt och i stort sett handlat om budgivning och mäklarsnack hit och dit. Skönt att man omger sig med människor som man kan rådråga när det gäller stora affärer för det var inte mitt och Andreas område-innan-nu däremot är man något av en expert.  Nu återstår bara att man ska läsa på om räntor. Sicken djungel. På onsdag ska vi träffa banken och då måste man vara bra påläst!!

Mina pojkar är sjuka båda två och Eddie har feber för första gången.  Bara sover...Lille snutten. Andreas var otroligt liten i förrgår (vi snackar fosterställning och pratade bebisspråk!) idag verkar det desto bättre.

STORT grattis till Mathias & Becca som fick sin efterlängtade dotter i onsdags. Vi kommer och hälsar på så fort vi får!!! *KRAM på er*

Nu blir det fredagsmys härhemma, hoppas Eddies feber går ner bara så man inte behöver uppsöka någon läkare. Man är ju lite små harig med första barnet.

Vi hörs!

CC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0