Måndag

Varit dålig på bloggandet på senaste. Inte haft något bloggsug. Inte hänt så mycket i mit liv. Var en ganska ordinär vecka förra veckan. Helgen var vi ute mycket igen.Träffade både Andreas bror och min egen. 
Denna veckan är det däremot fullt upp. Gillar det. Hemma är inte bäst -en heeeel tisdag.....tro mig.

På lördag är det ALLA DAG. Jag vill ha tulpaner. Det är min enda önskan, eller det är det inte men det duger gott och väl. Undrar om man kanske kommer ut med älsklingen en sväng på lördag.

Greys Anatomy är tillbaka den 18 februari. Längtar- VÄRLDENS BÄSTA serie. Tror jag lipar varje gång. (Andreas hävdar att sånt är fallet)  Helt knäckt. Här kommer lite gammalt gott. Izzy & Denny.


Var på lunch på mitt jobb idag och pratade med min chef. Mycket trevligt, sen har jag ju  den absolut grymmaste chefen man kan tänka sig. Snurrar mycket tankar i mitt huvud just nu. 1 juni börjar jag jobba igen. Inte många månader kvar med lilleman på heltid. Men jag vet ju att han kommer få en underbar sommar med sin pappa som skall vara pappaledig. Om man kan så tycker jag att man ska var pappaledig. Tiden när barnen är små kommer ju aldrig tillbaka. Nästa barn (vår dotter -som vi kommer få alltså!) skall Andreas vara hemma ännu längre.

Kramar

CC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0