Tisdag

Skönt. Så vill jag sammanfatta det när man blivit frisk. Fan vad drygt det är att vara sjuk. Jag kom inte undan, flunsan haffade mig med. Varit inne hela helgen...aptråkigt men nödvändigt. Idag har vi varit ute och trots det tråkiga vädret så var det gott att sticka ut näsan. Fick iväg alla uppsägningar av lägenhet och parkering etc så man kan ta det lite lungt ett tag.

Imorgon vankas det besök på banken. Räntor, räntor,räntor....asså jag blir så trött. Det är så mycket i mitt lilla huvud just nu. Vi får se hur det blir imorgon- hoppas det blir bra.
Eddie verkar fortfarande lite påverkad av att han varit sjuk, sover mycket mer än vad han brukar.
Nu ska jag drömma mig bort lite på olika inredningssajter för att få tips till nya lyan. Har en ganska klar bild i huvudet redan hur jag vill ha det...måste ju bara stämma av det med han den där som tycker "glasbord är snyggt" och inte riktigt vet att man inte bör blanda massa olika träslag...

Funderar starkt på några slags väggdekaler i lillens rum,se nedan eller kolla in sidan  http://www.barnlycka.se/group.asp?group=116





Puss

CC


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0