Tulpaner = kärlek

Idag är det alla hjärtans dag. Puss på er. Min man är smart. Inget nytt så sätt men han tycker som så många andra att denna dagen är skapad av handeln för att man skall konsumera mera (onödiga saker). Så han köpte tulpanerna som jag önskat mig igår så det skulle bli lite mer "surprise", i själva verket var de säkert 40 % billigare igår.....
Hursomhelst. Jag älskar tulpaner. Jag älskar dock Andreas mer-med eller utan tulpaner.






Imorgon skall vi titta på en lägenhet  i Billdal som vi hoppas vi kan köpa. JAAAG VILL!!!
Nu ska jag läsa på lite om budgivning och vad man ska tänka på vi köp av bostadsrätt. Är lite lätt vilse på detta området .

KÄRLEKSKRAMAR

CC

Kommentarer
Postat av: Karoline

Jätte fina var de! :) Jag älskar tulpaner. Fick inga dock, utan en liten nalle och kort. Sött det med. Vi ses på rytmiken. Kram Karro & Julius

2009-02-15 @ 19:05:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0