Tack Henke

Jo så var det ju det här med min viktnedgång-igen. Nu stannar vågen på 57,6. Hell YES!! Åt mycket rätt håll må jag säga. Andeas vän Henke var här i afton. Henke har varit i USA och spelat hockey sen i augusti/september nån gång. Han har alltså inte sett mig sen jag vägde 6 kilo mer. Det dröjer inte många minuter innan han kommenterar detta. "Jävlar, du måste ha gått ner i vikt?"  Måste säga att jag är toknöjd med denna iaktagelse. Det gjorde hela min kväll och förmodligen hela min morgondag. Powerwalk imorgon bitti alltså. Jepp, det blir det.

Känns ibland som att det blir vikthets här på bloggen. Inte alls min mening. Jag är bara lite smått fixerad vid vågen just nu. Det går nog snart över ska ni se. Annars det kanske smittar av sig på sonen och man vill ju inte ha det så här inom något år (se nedan) (!?)



PUSS

Ciao

CC

Kommentarer
Postat av: Freddan

Bra jobbat Cissi! Önskar Freddan och Becca

2009-02-08 @ 13:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0