Helikopterfylla

Fyfan sicken förmiddag man har haft. Yrsel. Det är inget skoj alltså. Idag fick jag nog det värsta anfallet jag fått. Fick ringa hem mannen t o m. Nä ....det var verkligen som en helikopterfylla ggr 12 + svettningar och kräkningar om vartannat.  Visst, det kan ju tänkas vara ganska milt i jämförelse med typ vinterkräksjukan men jag hade noll kontroll. När jag kände att jag inte vågade hålla min son för att jag var rädd att tappa honom så var det läge att kalla på förstärkning. Kännt mig konstig hela dagen men nu börjar det kännas bra, hoppas detta var något tillfälligt och att det inte smyger sig på mig snart igen vid något sämre valt tillfälle.

Imorgon blir det myspys hos ELISABETH. Torsdag- träffa Leo & Emma sen blir det banken för att kolla bolån. Fredag till Becca. Lördag...Hjärtansdagen-vad ska vi hitte på? Söndag- visning av lägenhet.

Fan va tråkigt jag skriver, nä jag har tappat det. Jag återkommer när jag har något att tillföra. Over and out.

CC



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Läser din blogg ibland när man har tid osv. Tycker det är kul att läsa om din träning och mål att gå ner i vikt.. Håller också på att försöka nå mitt mål att gå ner i vikt tills maj ungefär. Men dock jag tränar inte på gymmet utan joggar nästan varje dag i 1h + äter nyttigt.. har slutat allt med socker att göra. efter en månad kan ja äntligen ta på mig mina chinos!! och jag har precis börjat! :)

Lycka till med träningen.. Take care

2009-02-11 @ 20:02:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0