Sjukling

Ledsen att det var längesen jag uppdaterade. (jag skrev ett långt inlägg i fredags som försvann, tappa sugen på ett skriva sen...) Här har det har varit fullt upp. I fredags var det dags för Eddies första Lussefirande på dagis. Världens finaste tomte. Han fick lite scenskräck...tur att mammas trygga famn var nära för tröst. På kvällen träffades åter igen alla barn & föräldrar på dagiset för att gå upp till skogen och få träffa tomten och överlämna eventuella önskelistor. Kul tradition!









Helgen/veckan har bestått av firande av mödrar. I lördags så var vi på underbara Nordgården i Billdal och åt julbord och firade svärmor Agneta som fyllt 60 år. Jättemysigt ställe, fin miljö och fantastisk julmat. Brukar inte vara så imponerad av julmat men detta var verkligen världsklass. Kolla själva www.nordgarden.se .

Igår fyllde min vackra mamma Helena 59 år. Hon ville inte laga mat på sin dag. Så jag bjöd hit familjen och lagade lite gott och så fick hon lite presenter. Om drygt en vecka blir det julfirande hos mamma m. familj & med svärmor och Per-Åke. Längtar till julen nu! Eddie kommer bli så bortskämd!!

Under söndagen började lillen bli krasslig. Han har haft feber nu i 4 dagar. Han verkar ha ont i kroppen. Går konstigt och man kan inte lyfta honom som vanligt. Skall till läkaren kl 14  och kolla. Hoppas dom kan konstatera något...min första tanke var sena biverkningar på vaccinet. Måtte det inte vara något galet :( Han Hade ju feber i 2 dagar förra veckan också. Det konstiga är ju att han inte har några andra sjuksymptom (som han kan tala om då vill säga).

KRAM

CC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0