Blondes have more fun

Hej på er. Bloggtorkan har infunnit sig. Ledsen mina vänner.
Men idag skiner solen och jag skall bli fin i håret. Tack mamma ;) Det blir slingor och jag vill bli betydligt ljusare än vad jag varit nu ett tag. Ser för tråkigt ut nu. Halva mitt hår är råttfärgat känns det som. Pisstråkigt. Julfest på fredag och då får man ju göra sig lite fin för folket. Sen är det jul & nyår och andra fester som tillkommer. Härlig säsong det här. November har varit föööör tråkig alltså. Snacka om höstdeppigt.

Helgen var lugn. Vi såg klart de sista två Johan Falk filmerna och jag kan känna att jag kommer sakna Frank lite grann. Framförallt är jag ledsen att han inte fick sin bistro i Frankrike. Slår vad om att mitt alternativa slut på filmerna hade gått hem bättre i stugorna.....
 

Vi vill så gärna ha en ny säng. Älskar vår himmelsäng men tycker den är för liten nu. 1,40 är mysigt men det är inte mycket att ha om man vill breda ut sig ordentligt, speciellt inte när den lille vill komma och sova emellan.
Drömsängen är en Carpe Diem. Vill ha vill ha vill ha!



Puss puss

CC






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0