Viktminskning igen

I måndags började inskolningen på Eddies förskola. Ville så gärna vara där, men ibland får man inte ihop det. Jag har inte EN enda semsterdag kvar, inte en timma i komp.... Andreas fixar ju detta galant men jag känner ändå att jag skulle vilja vara med- det är liksom en del av Eddies livspussel. Vet att jag fjantar men det känns så varje gång jag missar något som känns betydelsefullt. Vill vara med och lägga den där biten.

Iochmed att jag började jobba i juni har jag varit aningen mer stillasittande än innan-vilket i sig har resulterat i en icke önskvärd viktökning...så måste jag nu ta tag i detta, att jag sedan hade semester i 4 veckor och gottade mig ordentlig hjälpte ju inte till. Så nu har jag börjat med nyttiga frukostar igen och skall succesivt även köra någon GI variant. Jag undkommer ju inte heller träning med tanke på att vi har ett fullt utrustat gym på jobbet . 4 kilo ska väck igen, så det så.

 Jo förresten, jag fick  igår frågan om jag var gravid igen- ni fattar pressen!




Vi ses!

Puss

CC


Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh bra! Kul!

2009-08-26 @ 17:49:23
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: emma

gillar din blogg skarpt :)

sjukt intressant, och för att inte tala om din lille påg.. sötaste jag sett iaf! :O

kramkram!

2009-08-26 @ 19:49:47
URL: http://kungligtbra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0