Nu kör vi

Hej på er,

Jag behövde uppenbarligen ett brejk. På sisådär 3 månader bara.
Men nu förstår ni mina vänner är jag tillbaka. Jag skall uppdatera bloggen minst varannan dag. Ni är ju så sugna på mitt liv era iglar.

Jag ska loosa lite fett nu igen också så då behöver jag bloggen. It´s all good ladies. Men det här fettet som satt sig på kärlekshandtagen måste bort. Underbara semester men ack vad jobbigt det är med allt gott man ska äta och dricka.
Kan lätt äta och dricka bort en hel semester och med det vädret som bjöds denna sommaren så är det ett under att man inte rullar fram.

Blir en fotobomb-light från mig till er på de 3 månader som passerade bloggen i tystnad.
 
 Here u go,

Ses imorgon















CC

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0